O co chodzi?

Potrzebujesz grafiki na swojego bloga?
Banera, tła, drobnych elementów czy całego szablonu? Nie ma problemu. Grafika zajmuje się od paru lat i mogę zaoferować Ci coś wykonanego profesjonalnie i tylko dla Ciebie.


niedziela, 30 września 2012

Trochę organizacyjnie :)

W przerwie od tworzenia grafiki na wymianę oraz przygotowywania darmowego drobiazgu na poniedziałek naszła mnie taka myśl, co dalej? Postanowiłam więc zapytać was o radę. Czy jest może coś co chcielibyście abym na tym blogu umieszczała? Np instrukcje/porady dotyczące przerabiania bloga tak aby wam graficznie odpowiadał albo jakieś konkretne grafiki? Mam trochę pomysłów ale chętnie posłuchałabym co mają do powiedzenia inne blogerki. Po co mam robić coś co nikomu się nie przyda :)
Proszę więc, o komentarze pod tym postem jeśli ktoś chciałby zobaczyć na tym bogu coś konkretnego ^^. Jestem otwarta na wasze propozycje i pomysły :)


Żeby wszystkim było łatwiej będę edytować ten post dodając tutaj pomysły z komentarzy które będę stopniowo realizować:

- kalendarze i zegarki na blogi
- tutoriale/instrukcje odnośnie prowadzenia bloga
- pomoc z gadżetami i innymi bajerami na blogi
         * obrazki jako menu pod banerem
         * rozwijane menu pod banerem
- listy z top 5/10/itp (jeszcze się nad tym zastanawiam :))

Czekam na dalsze propozycje :)

28 komentarzy:

  1. hmmm może jakieś ładne kalendarze?albo jakieś tła tematyczne np jesienne albo świąteczne?;-) myślę ,że nie jedna osoba by z tego skorzystała ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale się wstrzeliłaś ^^ akurat jutro będą jesienne etykiety :) ale kalendarze to coś ciekawego :)

      Usuń
    2. buhahaha ja to mam wyczucie nie ma co ;-D o własnie zapomniałam dodac,że przydałyby się jakieś ladne zegary ;-D

      Usuń
  2. tutoriale co i jak :) możesz też pisać o ciekawych blogach, możesz zaprezentować ergonomie stron internetowych/blogow. tipsy i triki. A czasami coś kosmetycznie albo ubraniowo od siebie :) a co! pozdr :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kosmetycznie chyba odpuszczę ale o ciekawych blogach nie pomyślałam a to dobre jest! ^^

      Usuń
    2. :) służę pomocnym myśleniem ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. to brzmi ciekawie. Tylko nie wiem na jakiej zasadzie mogłoby to wyglądać. top 5 blogów z jakiejś dziedziny? top 5 banerów?

      Usuń
  4. instrukcje to coś z czego chętnie bym skorzystała. niewiele jest takiej pomocy na temat blogspota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomocy jest mega wiele ale niestety nie po polsku z tego co wiem :) Może trochę potłumaczę :)

      Usuń
  5. podpowiedzi co do umieszczania wszelkich bajerów na blogu, bo z tym jest spory problem:)albo tutki jak zrobić jakiś konkretny napis etc.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja np mam problem bo widzialam u kilku dziewczyn w "kartach" (chodzi mi o to co zwykle jest pod banerem- u mnie tak jest) ze albo maja jakies fajne grafiki zamiast zwyklych napisow albo taki napis jest przyciskiem pod ktoryms rozwijaja sie jakby "pod-karty" nie wiem czy wiesz o co mi chodzi:P i chcialabym pewnie nie tylko ja zeby byl tutorial jak to zrobic... Umiescic itd:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mhm wiem o co chodzi. ale jako obrazki nie jest to takie proste dla kogoś kto się mało zna więc muszę pomyśleć jak wam to przedstawiać. Ale że tak powiem 'zamówione' ^^. Na pewno dodam jak skończę dodawać te poradniki z podstawą żeby mieć na czym bazować.

      Usuń
    2. Jej super! Ja jestem calkowiecie nie komputerowa:P wiec mi sie przyda i wiem ze innym tez hehe:P

      Usuń
  7. super że ktoś prowadzi takiego bloga :) podobają mi się twoje prace :)
    A mogła bys powiedzieć jak zrobić takie inne odnośniki jak są u ciebie do starczysz, nowszych postów i strony głównej- to co jest na samym dole strony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram się to przygotować na poniedziałek ^^ a jak nie to w przyszłym tygodniu na pewno to wrzuce

      Usuń
    2. było by super :) bo to jedyna rzecz jakiej nie potrafię zmienić na swoim blogu :)

      Usuń
  8. A może coś takiego, że jak się "kliknie" prawym przyciskiem myszy, to pojawia się komunikat Proszę nie kopiować! albo Kopiowanie zabronione. Lub zdjęcia i projekty są objęte prawami autorskimi, nie zezwalam na kopiowanie! Lub coś w tym stylu? Wiem, że na niektórych blogach pojawia się taki komunikat. Może przydałoby się to paru osobom?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja poproszę zimę ;) m.in. coś takiego jak te halloweenowe pajęczyny i koty tylko że na zimę + etykietki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Etykietki będą w przyszły poniedziałek bo miały być w zeszły :). A co do takich śmiesznych obrazków jak kotek to przyznam, że planowałam dopiero na święta ale może na zime jakieś śnieżynki i bałwanek?^^ Hmm muszę się zastanowić co jeszcze jest zimowe ^^

      Usuń
  10. Ja mam prośbę- jak wstawić obrazki w pasku bocznym bloga, ale kilka W JEDNEJ linii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już znalazłam ^^^ cofam prośbę i przepraszam za zamieszanie ;)

      Usuń
  11. Bardzo przydatne . Fajny post ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oczywiście , Pozdrawiam i zapraszam do sb -> >>> KLIK <<<

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej, czy zajmujesz się nadal robieniem szablonów lub nagłówków na bloga? Pilnie potrzebuję pomocy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. współpraca ? :D błagam chcę żeby mój blog wyglądał ładnieee

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny gadżet, ale...problematyczny :/
    Mi się coś rozjechało, w pewnym momencie coś poszło nie tak. Tyle,że nie bardzo wiem co :D

    OdpowiedzUsuń